tisdag 16 november 2010

Riktigt, riktigt förvirrad, glad, ledsen och frustrerad...



ETT:
När jag hade varit på träning med min B-ponny (pochahontas "pochan") och min C-ponny (Run 4 Fun "Fann-i) så ringde Anie's ägare och sa att hon hade gått igenom besiktningen (vilket hon inte gjorde för ca 3 veckor sedan :'C ) så fick vi ett och annat att tänka på... Först blev jag jätteglad över att Anisette hade gått igenom besiktningen, men sedan så kom jag på att vi hade varit o tittat på en häst som heter Loppan och gillat den väldigt mycket. Så nu står det mellan 2 hästar; Anie / Loppan
TVÅ:
På träningen med Fann-i gick det jättebra! Hon var lite spänd i början men på slutet gick det super! c''
Det jag måste träna på är att mina händer blir i fel vinkling; anlingen med tummarna neråt eller handleden lite krökt inåt... Det andra jag måste träna på är att inte hålla så mycket på innertygeln utan att svänga eller gasa/bromsa med yttertygeln. När jag gjorde det så var det mycket änklare att rida min lilla 'fröken brottom'.... :D 
Med pochan så var hon helt jämn i steget idag :) Böjjar träningen gjorde susen på russet plutt.

Måste gå o lägga mig.
Gonatt<3 :)