måndag 15 november 2010


Det blev visst ännu ett inlägg idag... (kunde inte hålla mig nu med ny blogg o allt xD) Ville bara informera er om vad dagen har åstakommit idag. Vaknade kl. 7:00 (prick faktist) och var lika trött som vanligt på mondays morningar. Men vet ni vad det konstigaste är? På lördag och söndagar, exakt samma tid, är jag klarvaken! O_o (skumt..)

Jag gick ner för trappan och åt den vanliga frukosten; youghurt med cornfalkes. När jag hade ätit upp borstade jag tänderna, bäddade sängen, och fick stjuts av pappa till skolan (det är super med att ha en pappa som kan åka till jobbet samtidigt som man själv åker till skolan på här års :3)

I skolan var det en ganska slapp dag, först engelska, sen slöjd och två musikpass efter det :)
Ebba följde med mig hem, det var då min blogg blev till :D Själv har en blogg vars namn är: ponnyhopparen.blogspot.com.

Nu sitter jag här, Ebba har just åkt hem till sitt "lilla" hus och jag sitter på mitt rum i min datastol och skriver på min dator vad jag har gjort idag.

Det blev ingen ridning idag p.g.a vädret är skittråkigt (ursäkta språket.. x]) Gissar på att det blir det i morgon.