lördag 20 november 2010

...

Ursäkta för att jag inte har skrivit om när jag provred Loppan, men jag har varit för trött...

Jag tyckte att det gick bra. Hon kanske inte var så pigg i början men med lite redskap så som sporrar och ett spö så gick det jättebra! När man väl fick på sakerna så var det bara att påminna henne lite dåodå så att det inte gick saktare än vad jag ville att det skulle gå.
Men annars så tycker jag att det gick super! :)

Jag red Fann-i igår, det gick ganska bra...
Hon var ganska spänd hela tiden tyckte jag och det blev ju inte bättre för att vi kom till galoppen, men på slutet gick hon bra. Vi tränade på att böja henne på volt osv


Men idag och i morgon så ska jag rida för Charels Jonsson. Det var han som hade huvudträningarna på ponnyakuten. Så jag är lite nervös :S Men det ska nog gå bra...