söndag 17 april 2011

Rid-vecka :)

PÅSKLOV! Och vet ni vad det bästa är? Jag fyller år på påkafton :D

Hela den här veckan kommer att bestå av ridning, ridning, ridning, födelsedagsklas (storebrodern), ridning, födelsedagskalas (JAG!) och yttligade lite mer ridning!
 I förrgår var jag på sissi-träning. Det har aldrig gått så bra som det gjorde då! Hon travade fantastiskt. Vi gjorde små volter och försökte lösgöra henne lite bättre.
Vi tränade på öppna och sluta, både på diagonalen och på långsidan. Då gick det jättelätt att göra skolorna, men igår när jag var på Clear Round dressyr i mantorp på gick det inte alls lika bra. Men resten gick bra igår också! Jag red Lag:03 och Lätt AP:1. 63% på båda och kom hem med två röda rosetter samt två stora påskägg :) (man fick ett påslägg för varje start och eftersom jag red två klasser så fick jag två påskägg).


//ALVA