lördag 9 april 2011

Jobbigt värre

Tja igen!
Det är inte dåligt vad aktiv jag är idag :)

Jag red en sista gång innan tävlingen i morgon på Loppan precis.
En -sträcka ut- galopp i skogen och en pass på plan, utan stigbyglar. Det var ingen bra idé av mamma för att jag kommer ha sån träningsvärk att jag inte kommer kunna sova. Haha. Man kanske ska stretcha (eller hur det stavas) nu, så att jag inte får lika mycket ont. Aja. Iaf så var det jättejobbiggt att rida utan stigbyglar på Loppan. Jag hade bara vanliga jodphurs för första gången efter vintern och var van vid att ha stöd av stövlarna, så benen flaxade hej vilt.

Nu ska jag gå ut och putsa, packa transport osv. Men innan det ska jag springa programmen på -program-mattan-. Den ser ut som om dom har märkt ut alla bokstäver med en prick. Som om det var meningen.

Tagga tagga tävling!