söndag 13 februari 2011

Tävling och träning

Jag känner att jag har varit väldigt inaktiv när det gäller bloggandet. Fast mamma tjatar så har jag inte tagit mig tid till bloggen. Men nu ska det bli ändring på det! :D

Igår var Loppan och jag på en liten dressyr Clear Round.
Vi fick 61,36 %   178 p.
Med dom procenten hade vi trälat länge med pochan i samma klass men med Loppan så gick det som en dans :).
Så nu hänger det en liten fin blå-vit rosett brevid dom 40 andra.

*

Träningarna för Sissi har gått suveränt! :)
Loppan har skött sig, gjort som hon skulle och varit underbar (fast allt det där är hon ju alltid ändå :D)

Jag har tränat för Charles Jonsson igen också.
Hon har alldrig gått så bra innan!
Det kändes som om man flög!
Gå in på http://www.youtube.com/ och sök på Lordastallet så får ni se ;).