tisdag 15 februari 2011

Loppan kan bli Crikushäst! :D

Visste ni att Loppan kan konster?

Jo, det är nämligen så att när man håller fram en godisbit framför nosen på henne, lite längre ner än vanligt, så lyfter hon höger farmnben. Hon håller bvar benet så ända tills man ger henne godiset.

Efteråt, när jag hade testat/lekt lite så vart hon väldigt "tiggig" av sig. Hon lyfte på benet och väntade på godis, men när hon märkte att jag inte tänkte ge henne något mer godis så lyfte hon ner benet igen.
Haha.

Tror ni att man kommer långt innom cirkusbranschen på det tricket? :)
Jag ska i alla fall försöka få utväckla benlyftandet till bugning någon gång.

Jag red lektion för Sissi igår också.
Det gick bra. Hon var inte jättelätt i handen då och hon ville puta ut rumpan år vänster men annars gick det bra! :)
Vi köpte ett nytt pannband i lördags. Supersnyggt på Loppan verkligen! Ett innertäcke var ju det egentliga ärendet så såklart blev det ju det också.

Nu måste jag sova, annars blir inte mamma glad.

God natt! :)