lördag 9 juli 2011

Eva-Karin Oscarsson-träning och tävling!

På måndag bär det av mot Strömsholm och träning för Eva-karin Oscarsson!
Det ska bli otroligt roligt och spännande.
Jar har hört att hon jobbar mycket med sitsen och hästens form, vilket är sådant som jag behöver träna på.
Hon är jätteduktig och dessutom tycker hon mycket om min Loppan.

Nästa Fredag ska jag åka och tävla i Jönköping. Det är en reg/nat och den regionala är på fredagen, medans den nationella är på lördag-söndag. Men jag håller mig till den regionala än så länge, trots mitt nationella kval som jag fick den 19e juni (:'D).
Nu när jag tittar på dom som ska rida så ser det mycket spännande ut! Det var flera av dom som skulle rida på lördagen och sönagen (den nationella) och också skulle rida på fredagen (den regionala). Det ska bli superkul att tävla mot dom!

Den där funktionen på ridsport.se är jädrans bra. Hiss till den!