söndag 27 mars 2011

Länge sedan sist...

... säger inte mer än så, det blir tjatigt annars.

Det här har hänt sedan en dryg månad tillbaka:
  • Loppan och jag har kommit bättre in i varandra och jag har lärt känna henne lite bättre.
  • Vi har varit på tre tävlingar.
  • Jag har ridit första omg i div. I med mantorps ryttarna. Mantorp lag 1 kom 1:a, Mantorp lag 2 (jag, och tre till) kom 3:a :D.
  • Loppans förra ägare har kommit och ridit på Loppan en gång.
  • Vi har fått tagit ut sadelmarar(innan) för att Loppan har skjutit ut mig till vänster och eftersom hon är så vikt känslig så fattar hon fel galopp i höger varv. Och ja, ni som har tävlit i dressyr och fattat fel galopp i ett program vet ju att man får en 3:a i protokollet då = inte bra!
  • Det har blivit mycket bättre med fel-fattningarna, blir kanske bara någon gång ibland på något ridpass då och då som det blir fel. Positivt! :)

Ja, det belv några punkter!
Just nu sitter jag och bloggar på Farfars dator, det är därför det inte blir några färska bilder. Men jag ska se till att jag ska lägga upp några när jag kommer hem ;)

Lägg till en kommentar om det är någon av punkterna som ni vill att jag ska skriva lite djupare om.

//ALVA